حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, 31 فروردین , 1403 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 176 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 47×
  • اوقات شرعی

  • دین درمانی

    سبک و روش زندگی استاندارد(ویژگیها و قوانین)
    ۰۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۹
    شناسه : 1946
    بازدید 7978
    21

     برای دریافت فایل pdf – پاورپوینت\روی  ویژگیها و قوانین کلیک فرمایید.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

     برای دریافت فایل pdf – پاورپوینت\روی  ویژگیها و قوانین کلیک فرمایید.

    ثبت دیدگاه

    3 دیدگاه برای “سبک و روش زندگی استاندارد(ویژگیها و قوانین)”
    1. I simply needed to say thanks yet again. I’m not certain the things I might have worked on in the absence of those tips and hints contributed by you about such a field. It was before a scary scenario in my circumstances, nevertheless considering the very professional fashion you managed that forced me to jump over fulfillment. I’m thankful for the help as well as hope you comprehend what a great job you have been getting into teaching many others all through your website. I am sure you’ve never got to know any of us.
      نیاز داره دوباره از شما تشکر کنم. من مطمئن نیستم که در غیاب آن نکات و نکاتی که شما در مورد چنین زمینه ای ارائه کرده اید، روی چه چیزهایی کار کرده باشم. این قبل از یک سناریوی ترسناک در شرایط من بود، با این حال، با توجه به مدل بسیار حرفه ای که شما مدیریت کردید، من را مجبور کرد تا از روی رضایت بپرم. من از کمک شما سپاسگزارم و همچنین امیدوارم که درک کنید که چه کار بزرگی برای آموزش بسیاری از افراد دیگر از طریق وب سایت خود انجام داده اید. من مطمئن هستم که شما هرگز با هیچ یک از ما آشنا نشدید.

      پاسخ
    2. لازم بود برای شما کمی مشاهده بفرستم تا از قبل با در نظر گرفتن اسرار دوست داشتنی که در این مقاله ارائه کرده اید از شما تشکر کنم. مطمئناً سخاوتمندانه و بسیار سخاوتمندانه بود که شما همان چیزی را که اکثر ما ممکن بود به عنوان یک کتاب الکترونیکی برای تهیه مقداری نان برای خود ارائه می‌دادیم، به‌ویژه از آنجایی که می‌توانستید در صورت تمایل این کار را انجام دهید. این ایده‌های خوب علاوه بر این، به روشی فوق‌العاده تبدیل شدند تا مطمئن شویم که بقیه نیز مانند من غیرت دارند تا در هنگام بررسی این مشکل، چیزهای بیشتری را درک کنند. من مطمئن هستم که لحظات بهتری در آینده برای بسیاری از کسانی که وبسایت شما را مشاهده می کنند وجود دارد.

      پاسخ
    3. از اینکه به افراد امکان فوق العاده ای برای بررسی نکات این وبسایت ارائه می دهید بسیار متشکریم. این می تواند بسیار جالب باشد و همچنین فرصت بسیار خوبی برای من و همکاران دفترم داشته باشد که بیش از سه بار در هفته سایت شما را جستجو کنیم تا راهنمایی جدیدی را که ارائه کرده اید ببینیم. و البته، من معمولاً از استراتژی های جالبی که ارائه می دهید شگفت زده می شوم. 2 ایده انتخاب شده در این صفحه در واقع سودمندترین ایده هایی هستند که تا به حال داشته ایم.

      پاسخ
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    fa_IRفارسی
    en_USEnglish arالعربية en_GBEnglish (UK) en_NZEnglish (New Zealand) en_ZAEnglish (South Africa) en_AUEnglish (Australia) afAfrikaans aryالعربية المغربية azbگؤنئی آذربایجان belБеларуская мова bn_BDবাংলা de_DE_formalDeutsch (Sie) de_DEDeutsch bg_BGБългарски es_ESEspañol es_COEspañol de Colombia es_MXEspañol de México es_PEEspañol de Perú es_CREspañol de Costa Rica es_PREspañol de Puerto Rico es_CLEspañol de Chile es_UYEspañol de Uruguay fr_CAFrançais du Canada fr_FRFrançais fr_BEFrançais de Belgique fa_IRفارسی